Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

MY CURRENT NIGHT SKIN CARE ROUTINE.


Γεια σας,

σε αυτό το ποστ θα σας αναφέρω τι χρησιμοποιώ για να καθαρίσω το πρόσωπό μου πριν πέσω για ύπνο μιας και βάφομαι σχεδόν καθημερινά λόγω δουλειάς. Να αναφέρω πως το πρόσωπο μου είναι μεικτό και κατά καιρούς έχω κάποια τοπικά ξεσπάσματα ακμής.

Μέχρι πριν κάποιο καιρό λοιπόν, γυρνώντας σπίτι έπλενα το πρόσωπο μου με ένα ειδικό σαπουνάκι το οποίο ναι μεν έβγαζε και το μακιγιάζ από τα μάτια μου και έμενα σίγουρη ότι έχει βγάλει και το make-up μου, παρόλα αυτά δεν το έκανε. Το αποτέλεσμα ήταν ένα δέρμα θαμπό με διογκωμένους πόρους και τα ξεσπάσματα της ακμής που ανέφερα προηγουμένως, ήταν συχνότερα.

Πλέον ακολουθώ τα παρακάτω βήματα ευλαβικά.

  1. Με ένα λαδάκι διφασικό αφαιρώ το μακιγιάζ από τα μάτια μου. Αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ αυτό της biolife (hydronatural) το οποίο όπως με ενημέρωσε η πωλήτρια έχει βραβευθεί. Αφαιρεί όντως καλά τα πάντα αλλά δεν το θεωρώ και τόσο φοβερό για τα 9 ευρώ που μου στοίχισε. Ένα έξτρα τιπ για όσες φοράτε και μολύβι και μάσκαρα στις κάτω βλεφαρίδες, είναι να βουτάτε μια μπατονέτα στο καθαριστικό σας και να περνάτε τις βλεφαρίδες και το σημείο που τοποθετείτε μολύβι με αυτή ώστε να φύγουν και τα τελευταία υπολείμματα προϊόντων.
  2. Στην συνέχεια με ένα γαλάκτωμα και βαμβάκι αφαιρώ το make up από το πρόσωπό μου.
    Μπορεί να χρειαστεί να βάλω και να ξαναβάλω κάμποση ποσότητα μέχρι να μην βγαίνει χρώμα στο βαμβάκι, αλλά έτσι είμαι σίγουρη ότι το δέρμα μου είναι σχεδόν καθαρό. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ της  Bioten το γαλάκτωμα καθαρισμού με κυδώνι μιας και ήθελα κάτι οικονομικό αφού καταναλώνω αρκετή ποσότητα κάθε φορά. Μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλό.
  3. Έπειτα πλένω το πρόσωπό μου με ένα gel καθαρισμού για μεικτές- λιπαρές επιδερμίδες ώστε να φύγουν τα υπολείμματα από το γαλάκτωμα. Χρησιμοποιώ δύο εναλλάξ. Πρώτον το effaclar της la roche posay το οποίο το θεωρώ πολύ καλό value for money για την ποσότητα και το αποτέλεσμα που δίνει, μπορεί όμως να ξηράνει λίγο την επιδερμίδα. Έτσι όταν νιώθω το δέρμα μου πιο ξηρό, χρησιμοποιώ το bioscreen diozinal που μου έχει προτείνει ο δερματολόγος μου το οποίο είναι πολύ καλό επίσης, πολύ πιο απαλό και δεν χρειάζεται έπειτα να βάλεις κάποια ενυδατική κρέμα. Παλαιότερα σε αυτό το βήμα έβαζα ενυδατική, αυτό το διάστημα όμως δεν βάζω το βράδυ μετά από προτροπή του ειδικού.
  4. Παρακάτω λοιπόν,  βάζω με μια μπατονέτα λίγο καστορέλαιο στις βλεφαρίδες και τα φρύδια μου (τα οποία τα έχω κουτσουρέψει στο παρελθόν και τα αφήνω να βγουν όσο μπορώ). Επίσης αν έχω κάποιο σπυράκι βάζω τοπικά ένα gel το οποίο μου έχει προτείνει και πάλι ο δερματολόγος μου ώστε να ξεραθεί και να φύγει πιο γρήγορα αλλά και για να μην μολυνθεί η γύρω περιοχή. Βάζω στα χείλη ένα ενυδατικό, αυτό που χρησιμοποιώ αυτή την εποχή είναι το lip butter από the body shop με φράουλα.

  5. Τέλος, επειδή έχω βαμμένα μαλλιά, απλώνω ένα κοντίσιονερ που δεν χρειάζεται ξέβγαλμα ώστε να μην φριζάρουν και να είναι μαλακά την επόμενη ημέρα. Αυτό που χρησιμοποιώ τώρα είναι η κρέμα άμεσης αναδόμησης νύχτας keratinology της sunsilk.
Να πω ότι φροντίζω τα περισσότερα από τα προϊόντα αυτά να τα αλλάζω μόλις μου τελειώνουν με κάτι άλλο ανάλογα με την εποχή ή την κατάσταση του δέρματος μου καθώς δεν είναι ίδιες οι ανάγκες του συνεχώς.

Αυτά λοιπόν από εμένα, ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο προϊόν που  χρησιμοποιείτε για να ξεβαφτείτε;

Φιλάααακια!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου