Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Intro


Γεια σας!!!
Είμαι η Άρχο και ξεκίνησα αυτό το μπλογκ για να μοιραστώ μαζί σας τις απόψεις μου όσον αφορά τα είδη περιποίησης και ομορφιάς με τα οποία έχω κόλλημα αλλά και άλλα θέματα όπως βιβλία, διακόσμηση, σχέσεις κτλ. Τουλάχιστον αυτή είναι η ιδέα δεν ξέρω πώς θα βγει!
Εδώ και πάρα πολύ καιρό διαβάζω αντίστοιχα μπλογκς και βλέπω βιντεάκια στο youtube και έχω ήδη ξεχωρίσει πολλά κορίτσια που ακολουθώ φανατικά. Αυτό που μου αρέσει όμως στη μέχρι τώρα ατμόσφαιρα είναι ότι όλα είναι πολύ “παρείστικα” και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Το γιατί βλέπω αυτά τα μπλογκς και βίντεο; Για εμένα, βρίσκω πολύ χρήσιμο το να διαβάζω την σκέψη άλλων ατόμων και τις κριτικές για κάποιο προιόν πριν το πάρω. Όλες μας έχουμε κάνει αγορές που αποδείχτηκαν πεταμένα λεφτά. Όχι μόνο γιατί το προιόν δεν ήταν καλό αλλά γιατί ίσως δεν μας ταίριαζε σε σχέση με αυτό που περιμέναμε. Βλέποντας τέτοια βίντεο έχω περιορίσει σημαντικά τις παρορμητικές μου αγορές αλλά και αγοράζω τελικά είδη που ίσως πριν να μην ήξερα, να μην κοιτούσα.
Το θεωρώ λοιπόν ειδικά στις μέρες μας που ούτε πολλά χρήματα υπάρχουν αλλά ίσως ούτε και πολύ διάθεση ή χρόνος για ψάξιμο μια μεγάλη βοήθεια. Τέλος, ελπίζω να περάσετε ευχάριστα την ώρα σας όσες διαβάσετε τα κειμενάκια μου και θα χαρώ να έχουμε και μια πιο προσωπική επικοινωνία. Το μαιλ μου είναι στα στοιχεία του μπλογκ και θα χαρώ να μιλήσουμε.
Φιλιά προς το παρόν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου